Att äta ute på restaurang

Godkväll! Gårdagen spenderade jag i Kalmar och åt mitt första mål för dagen på ikea. Jag tycker att ikea är en av de bästa restaurangerna på att servera mat som gör en lchf:are mätt. Det brukar gå jättebra på de flesta matställen att fråga om extra grönsaker istället för potatis/pasta/ris/bröd, sen brukar jag höra om de har smör som jag kan lägga på min köttbit. Krångligare än så är det inte att äta ute. :-)




Igår kväll var jag bara lite småhungrig efter ikea så istället för middag blev det "lördagsgodis" framför tv:n. (älskar mitt nya porslin!)



Idag har jag haft en vilodag från träningen, det har varit skönt att vila kroppen, men jag har ändå lyckats skrapa ihop 8 träningspass den här veckan. Jag är mer än nöjd och ser framemot att sparka igång nästa vecka!

kram, trollmorslchf
Lotta W
2014-02-19 @ 07:22:51

Jättefint porslin!!

Svar: Tack! :-)kram, trollmorslchf
[email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0