Bra mat att ha i handväskan

Puh! Äntligen får jag sätta mig ner, har haft en fullspäckad dag och har tillbringat de två senaste timmarna på gymmet. Har slarvat med maten idag och det känns nu vill jag lova, det var gött med middag!
Salladen innehåller babyspenat, paprika, gurka, kyckling, räkor och fetaost. För att få i mig tilräckligt med fett till måltiden åt jag en avokado, ett par oliver och max hamburgedipp (sourcream&pepper). Deras dressingar tycker jag är ett bra alternativ när man inte har tid eller ork att göra egen. Den innehåller lite e-ämnen och skit, men ibland är de värt det! 
 
 
 
Finn ett fel på bilden ;-)
 
 
Jag tänkte ge er några tips på mat man kan ha i väskan när man är på språng och inte har en kyl i närheten.
- Babybells (små runda gräddostar)
- Kokoschips
- Questbars
- Kokt ägg
- Makrill 
- Kokosgrädde
- Nötter
- Smörgåsar
 
 
 
 
kram, trollmorslchf
josse
2014-02-20 @ 21:54:08

Vill bara lämna ett litet spår. Sluta aldrig med bloggen! :*

Svar: Haha vad söt du är. :*
[email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0